Nairobi de gekste - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Annelieke Duker - WaarBenJij.nu Nairobi de gekste - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Annelieke Duker - WaarBenJij.nu

Nairobi de gekste

Door: Annelieke Duker

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

09 Juli 2012 | Kenia, Nairobi

Habari ya mchana!

Ik en mijn overload aan bagage zijn helemaal goed aangekomen vrijdagavond na de meest relaxte vlucht ooit, ik kreeg namelijk een upgrade naar businessclass :):):)

Eerste indrukken hier zijn prima; heerlijk om de Afrikaanse lucht weer te ruiken en ook nog bij een prettige temperatuur, struinen door het centrum van de stad, gewekt worden door het valse gezang van de naburige kerkdienst, eerste lessen Swahili (ik hou moed), en barretjes in South B en South C onveilig gemaakt. En ik hoor goede recensies van mijn mede VSO-ers over Il Ngwesi (Are you the one going to Il Ngewesi, waaaw!). Ik word met de dag nieuwsgieriger, heb er zin in!

Kwaheri,
Annelieke
xxx

Ps. Mijn mobiele nummer hier is: 00254 (0)705 619 626. Ik verblijf tot zaterdag in het Milele Presbytarian guesthouse (is anders dan ik eerder aan sommigen heb doorgegeven)

• 09 Juli 2012 - 14:56

Marjolein:

He Girl!!
    Dat begint allemaal weer veelbelovend! Succes met je swahili en heel veel succes/plezier. Het klinkt iig weer alsof je helemaal op de goede plek zit. Ik denk aan je!
    Zoenen Marjolein

• 09 Juli 2012 - 15:13

Wendy:

Dat klinkt geweldig! Succes met je Swahili en geniet lekker! liefs

• 09 Juli 2012 - 16:46

Erik:

Succes met de training, Ann! Is het een beetje leuke groep?

Ik uit sentiment maar eens wat foto's terugzoeken vanavond, toch wel jaloers! Groetjes Erik

• 09 Juli 2012 - 19:03

Anne Marie:

Go girl! Hou ons op de hoogte :)

• 11 Juli 2012 - 15:57

Barry:

Klinkt goed! Have fun!

• 13 Juli 2012 - 20:16

Petra:

leuk um van dich te heure! we zullen morgen op Rolduc ook namens jou de bloemetjes met Maaike en David buiten zetten. Petra